неділю, 30 червня 2019 р.

Інтегрований урок " Я досліджую світ"


ІВАНЦІВ ІРИНА МИКОЛАЇВНА
Івано-Франківський НВК « Школа-гімназія №3», 1-Г клас
Інтегрований урок систематизації та узагальнення знань
 « Я досліджую світ»(за програмою Р.Шияна)
Дата проведення : 7 травня 2019 р.
Очікувані результати
З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання). Уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова.  Сприймає монологічне висловлення (вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось /кимось) для відповіді на запропоновані запитання, ставить запитання стосовно почутого. Висловлює свою думку з приводу почутого або побаченого. Описує узвичаєні правила життя своєї сім’ї / класу, пояснює їхнє значення для себе  Обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, малюнка). Розв’язує проблемні завдання з опорою на прості математичні моделі. Позначає час на зображенні/ макеті циферблату годинника зі стрілками. Відображає відповіді на запитання за допомогою спеціальних піктограм, знаків і символів. Об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри. Уважно вислуховую думку співрозмовника, висловлюю свій погляд, шануючи гідність інших.
Тема. Хто і за що відповідає у моїй сім’ї.
Мета: продовжувати формувати в учнів уявлення про те, що обов’язки в сім’ї повинні розподілятися, вчити брати на себе виконання хатніх справ та доручень, застосовувати на практиці  вміння користуватися годинником, визначати час, проаналізувати рівень читацької діяльності учнів, узагальнити знання про свою родину; розвивати культуру мовлення, чіткість і точність думки, зв’язних висловлювань, вміння працювати в групі та доводити, відстоювати свою думку, сприяти розвитку умінь переборювати труднощі, стимулювати розвиток інтересу до вивчення своєї родини; виховувати наполегливість, культуру думки і поведінки, відповідальність за доручену справу, продовжувати виробляти в учнів ініціативність, сміливість, моральні якості.
Навчально-методичне забезпечення: картки для об’єднання в групи, дидактичний матеріал для роботи в групах, інтерактивна дошка(малюнок для обговорення, циферблат годинника), «промінці» для сонечка(колективна робота).

Хід
І. Ранкова зустріч

1. Привітання
·       Привітання в колі з учнями
В цьому класі друзі всі!
Я, і ти, і ми, і ви.
Посміхнись тому, хто зліва,
посміхнись тому, хто справа.
Ми – однак сім’я.
В цьому класі друзі всі!
Я, і ти, і ми, і ви!
Руку дай тому, хто зліва.
Руку дай тому, хто справа.
Ми – одна сім’я!
В цьому класі друзі всі!
Я, і ти, і ми, і ви.
Обніми того хто зліва.
Обніми того, хто справа.
Ми – одна сім’я!

2. Обмін інформацією
·         В колі « Моя сімя ….»(весела, спортивна, дружна…). Екран емоцій.
·         Крісло автора – « Моє родинне дерево»
·         Щоденні новини. «Який сьогодні день тижня, який був учора, буде завтра…?»

II. Вправа « Спільні справи в моїй сімї»
1.      Об’єднання учнів у групи за допомогою картинок-зображень членів сімї
2.      Повторення правил роботи в групі
3.      « зобразити усе на аркуші за допомогою піктограм, слів, малюнків»
4.      Доповідь представника кожної групи

III. Фізкультхвилинка

IV. Обговорення «Обов’язки в сім’ї.
1.      Бесіда за малюнком «Там добре живеться, де гурт до справи береться». Розглянути малюнок (режим доступу: https://jmil.com.ua/2018-3/coverpic). 
2.      Використання Кубика Блума. Формування запитань за допомогою вчителя. Наприклад, «Придумай» історію про те, звідки повертається мама. При бажанні, учні самі можуть формулювати запитання.
3.      Вправа «Хто що робить?»
Розглянути малюнки, розказати, що на них відбувається і підібрати із конверта підписи.
4.      Гра з м’ячем « Протилежні слова»:
мити – бруднити
розсипати – прибирати
смітити – збирати

V. Хвилинка-відпочинку.

·         Читання вірша Н. Дерпач «Бабусин вихідний». Обговорення
Сьогодні – неділя, бабуся ще спить.
Не буду я рано бабусю будить.
Модельна навчальна програма.
Насмажу картоплі сама на сніданок,
Сама підмету я і сіни, і ґанок,
Пиріг із повидлом спечу я сама,
А то ж вихідних у бабусі нема!
Картопля парує, букет на столі,
А де це бабуся? Немає її.
- Бабусенько, де ви? Я вас чекаю!
- Лушпиння на кухні з картоплі збираю!
Змиваю повидло зі стелі, зі стін,
Змітаю розсипаний цукор і кмин;
Ще зараз з воріт повишкрібую тісто
І сяду з тобою, онученько, їсти!
(читає учитель або учень за бажанням)

·         Обговорення за запитаннями:
− Про яку частину доби йдеться у вірші?
− Як видумаєте, чи зраділа бабуся такій допомозі?
− Щоб ви порадили дівчинці зробити?

·         Роздати дітям зображення циферблатів годинників та попросити намалювати стрілочки, які вказують час – результат запитання до змісту вірша: о котрій годині бабуся закінчить прибирання, якщо почала прибирати о 9 годині ранку і витратила 2 години часу.

 VII.  Рефлексія. Створення колективної композиції у вигляді сонечка з промінцями « Моя родина» .
       












































Немає коментарів:

Дописати коментар